Οδηγίες Χρήσεως Πολυθρόνας Γραφείου

Αφού επιλέξετε την ιδανική καρέκλα, σημαντικό είναι και να κάθεστε σωστά:

  • Τα γόνατα με τις γάμπες σας πρέπει να σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών έτσι ώστε να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία του αίματος.
  • Τα πέλματα των ποδιών σας καλό είναι να πατάνε στο πάτωμα σε όλη τους την επιφάνεια.
  • Οι βραχίονες σας, όταν κάθεστε, πρέπει να βρίσκονται σε οριζόντια θέση.
  • Στην περίπτωση που οι μηροί σας δεν βρίσκονται σε παράλληλη θέση σε σχέση με το πάτωμα, θα πρέπει να ρυθμίστε το ύψος του καθίσματος, ώστε να το πετύχετε.
  • Βεβαιωθείτε ότι τα χέρια σας βρίσκονται στο ίδιο ύψος με το γραφείο σας. Αυτό μπορείτε να το επιτύχετε πάλι ρυθμίζοντας το ύψος της καρέκλας.
  • Μην κάθεστε για πολύ ώρα χωρίς να κινήστε καθόλου. Κάθε μια ώρα σηκώνεστε για να ξεμουδιάσετε. Αν μπορείτε, κάνετε και κάποιες ασκήσεις στρέτσινγκ.
  • Αποφύγετε επίσης να κάθεστε σταυροπόδι για πολύ ώρα γιατί αυτή η στάση προκαλεί σφίξιμο στη μέση και τους γοφούς και δημιουργεί ένταση στις γάμπες.

Ακόμη μην παραλείψετε

Αν έχετε πρόβλημα υγείας, συμβουλευτείτε ειδικό (π.χ. ορθοπεδικό ή φυσικοθεραπευτή).